Sommaren är kort och så vidare.

Det kommer bli sommar i år igen. Om några månader. Det är bara att vänta. Jag ska på solsemester i sommar så jag är ganska säker på att jag kommer få sola och bad (i Pina Colada)  i åtminstone en vecka denna kommande sommar. Mer saker jag ska göra i sommar:
 
  • Bo ihop med Majsan.
  • Mangla.
  • Hänga med hästarna.
  • Bada i sjön.
  • Vara bilägare och där med åka på bilutflykter till skoja utflyktsmål, tex Gripsholms slott för att titta på lejonet.
 
Sen har jag inte planerat så mycket mer. Jag har inte fått mitt sommarschema ännu så jag vet inte hur mycket jag kommer jobba. Förhoppningsvis kommer jag hinna med ett besök på Visingsö och förhoppningsvis en vända till Göteborg för att pussa på Bo.
 
En grej till jag ska göra i sommar är ju förresten att ta examen! Herregud. Jag kommer få en riktig yrkestitel. Jag har ju en yrkestitel nu också i och för sig. Teaterpedagog. Men den har jag ju icke kommit speciellt långt med. Självvalt förvisso. Jag önskar mig presenter när jag tar examen. Jag vill ha ett lock till en kastrull som är 20 cm i diameter. Jag tror att jag måste ha slängt det locket när jag flyttade i höstas, sjukt irri. Sen önskar jag mig den här tavlan. (kan även tänka mig den som poster)
 
 
Det är Ola Billgren som målat den, den heter Paris. Min finaste bild.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska du inte till jönne och pussa på din syster??!!

Svar: Klart jag ska. Behöver jag väl inte ens nämna?
Karolina

2013-04-17 @ 15:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0