Veckans lista:

  • Jag har fått jobb! Som skolkurator! Jag är så jädra stolt över mig själv!
  • Jag har beställ hem lite olika böcker som handlar om vad en skolkurator egentligen gör.
  • Jag har beställt hem lite böcker som handlar om sekretess och lagen och sånt.
  • Min hud är under ALL FUCKING kritik. Jag misstänker att det dels kan vara pollen. Jag vet ju att min djurallergi sätter sig i huden så då borde väl pollen också göra det. Det kan också vara att jag för några dagar sen kickade igång en Exuviance-kur igen och har inte kletat med kortison på ett tag. Men oj oj det är vidrigt. Små små sprickor runt hela munnen, jag kan inte skratta eller gäspa för då spricker de och det gör svinont. Försökte mula lite chips innan men bah AJ det sviiider.
  • Jag är upprörd över att Facebook valde att plocka bort alla länkar till en sida som heter 33 anledningar till att feminism behövs. Som tur var var någon fiffig och ändrade adressen. Hitta sidan här. Nu går den att dela igen. Nu kan en koncentrera sig på att bara uppröras över de 33 anledningarna.
  • Jag jobbar ganska mycket, repar ganska mycket, har ganska mycket att göra i skolan. Där emellan längtar jag efter min kommande flytt, spelar Candy Crush och kollar på Lackalänga på Öppet arkiv.
Okej det var allt hej då.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0