Jag har varit på festival!

I helgen var jag på Knarrholmsfestivalen. Det var himla kul. Det var soligt och varmt och jag tittade (lyssnade) på bra band och drack öl på klippor och dansade i tält (stora danstält alltså). Och så spelade jag ju såklart själv.
 
Mina roller i detta quiz: 
Jag spelade alltså bara sådana med snopp. (förutom fisken då) Helena spelade bara kvinnor. Det är för att hon har så stora tuttar medan jag däremot har antydan till en snopp. (obs ljug) 
 
Jag är så himla allergisk i mina ögon! Det är jättejobbigt. I morse vaknade jag och var alldeles igenkletad i ögonen fast jag sköljer med Lomudal flera gånger om dagen och också äter tabletter. Om någon läkare läser detta: vad ska jag göra? 
 
Det jag ska göra nu är inte att sitta här och blogga och kolla på youtube-klipp utan skriva på min tenta. Jag skriver om min upplevelse av utbildningen. Vad jag har lärt mig och lite sånt. Det är ganska tramsigt. Ska försöka smarta till texten när jag skrivit ner allt i kronologisk ordning. Fördjupa analysen av mina upplevelser. (trams alltså) 
 
Jag har köpt en jättedyr klännig oprovad och osedd. Living on the motherfucking edge! Den ska komma med posten.
 
Min pappa har köpt en bil till mig. Den är gul och har en dragkrok så om du bor i Stockholm och behöver få någonting flyttat med släp kan du ringa mig. Du kan också ringa mig om du behöver en körlärare. (Är nämligen vass på körundervisning. Referens finnes)
 
Nä. Nu måste jag skriva lite på min tramsiga tenta. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag känner att jag behöver veta mer om klänningen!

2013-05-29 @ 01:15:48
Postat av: majsan

Jag känner att jag behöver säga att ingen annan komemr ha tid att använda dig som körlärare eftersom jag kommer tvinga dig att åka med mig hela sommaren, dag som natt kommer vi bränna loss på vägarna, förutom när vi ligger i solen och bränner

2013-06-14 @ 01:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0