Havet och neonrör.

Jag åkte till Glommen i tisdags tillsammans med Helle, Tobias, Mandy, en hund och en massa annat folk som jag inte kände sen innan. Jag var som alltid lite nervös när jag ska träffa nya mäniskor men det gick bra, de var ganska snälla. 
 
Glommen ligger utanför Falkenberg och stugan vi åkte till visade sig vara ett mindre slott precis vid havet och Helle och jag blev som två ystra kvigor när vi släpptes ut ur bilen. Tillsammans med hunden rusade vi ner mot det öppna havet och skrek av lycka. Det var så himla himla vackert och härligt och soligt och skönt att fylla lungorna med havsluften! Sen bajsade hunden mitt på stranden och Helle använde två pinnar för att bära bort korven. 
 
 
Sen blev det kväll och vi discodansade och lekte med glowsticks. Vilken grej det där är alltså! Så himla kul med glowsticks! 
 
 
Notera gärna hur hunden sover i bakgrunden. Helt ostörd, mitt på dansgolvet. Cool är bara förnamnet. 
 
 
Sen blev det första maj och vi tågade genom Glommen på led bort till fyren. Där letade vi upp en lagom stor grop som vi alla la oss i som lejon på savannen. 
 
 
Sen tog Helle och jag tåget hem igen. Jag åkte till jobbet. Helle åkte nog hem till sig skulle jag tro. Det ar en fin valborg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0