Dagens.

Jag har snott denna lista från en blogg jag läser som jag tycker är skoj och ambitiös. När ni tycker att jag är tråkig och oambitiös kan ni läsa den istället. Den finns här

 

Dagens fysik: Lite rastlös. Hade velat hinna springa men det hann jag inte. Kliig i nyllet. Började blöda ymnigt från hakan imorse när jag tvättade mig, så pass att jag var tvungen att sätta på ett plåster. Konstigt. 

 

Dagens tack men nej tack: Jag har fått köket ommålat idag: Tack. De hade spillt massa färg på mitt nya svarta köksgolv. ("massa" är en överdrift men de hade spillt) Detta fick jag skura bort med en scotch-svamp: Nej tack. (jag vet, det här blev inte riktigt rätt i förhållande till rubriken men kom inte på något annat fiffigt)

 

Dagens lunch: Soppa från Muffins mm. Så himla trött på den där soppan nu, har ätit den minst en gång i veckan i treåetthalvt år nu men den är ju billig. 

 

Dagens svett: Konstant. Särskilt i natt på jobbet. Hade ett tjocktäcke och var för lat för att ta det ur påslakanet. Istället låg jag och var svettig och irriterad. Så här i efterhand kan jag ångra mitt beslut. 

 

Dagens längtan: Hästarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0