Ursäkta.

Jag skulle vilja ursäkta att den här bloggen är så himla ful. Jag vet inte hur en gör den fin. Särskilt fult är det när jag använder bilder från Instagram för då blir de alldeles för stora och det går inte att minska dem. Sen skulle jag också vilja be om ursäkt för att jag skriver så slarvigt och har en massa onödiga stavfel. 
 
Det var allt. 
 
Eller va sjutton. Varför ska jag be om ursäkt för? Är ni intresserade av en snygg blogg med fina bilder och sånt kan ni väl läsa nån annan blogg herregud. Skiter väl jag i. 
 
Nu tänker jag infoga en jättestor bild från Instagram bara för att. En jätteful bild dessutom.
 
 
Det här är en kopp med kaffe. En jobbkopp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0