Lördagens blogginlägg lite för sent.

Här kommer inlägget jag aldrig la upp i lördags. Ljuva sommarminnen från 2011. 
 
 
 
Här sitter Lilla spydiga och Martinsson i solen. Jag tror det är i maj eller kanske till och med april. Bosse ligger i Lilla Spydigas mage. Vi har precis varit på Medicinhistoriska muséet och Lilla spydde flera gånger. Men det var kul ändå!
 
 
Kollo för vuxna, i början av juni, någonstans utanför Nyköping. Bad, lek, diskotek och öl. 
 
 
 
Stigbergstorget. Majsan och jag. 
 
 
På väg hem från Brobacka. Har ganska nyss badat och eldat. Det är Lilla spydiga som håller i kameran. Minns att vi häpnade över att hon fått så sjukt stora lökar pga preggo.
 
 
Mina och Snabba kattens fötter på Ribbans kallbadhus i Malmö. Det var varmt i solen men kallt i vattnet. 
 
 
Visingsö. Ett av paradisen på jorden. (I alla fall den lilla del av jorden jag besökt.)
 
Nu hade jag egentligen tänkt lägga upp en bild på mig och Martinsson när vi var i Barcelona och en bild från sommarens sista helg när vi bestämde oss för att mitt i natten ta med oss en flaska whiskey och dra till skogs för att elda och sjunga men datan bah NÄ tänker inte ladda upp en himla bild till så det fick vara slut där. Och det är en fantastisk bild at sluta med. Visingsö och nakna barnrumpor. Sommaren 2011, rätt okej ändå! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0