Grattis på valborg!

Idag är det en av mina bästa dagar på hela året, för idag är det den stora Eldardagen och jag tycker som bekant mycket om att elda. Jag ska åka till en sommarstuga och där ska jag få elda. Hoppas jag i alla fall. Jag räknar med det. 
 
Nu var det länge sen igen som jag skrev någonting här. Saker som hänt sen sist:
 
  • Jag har varit i Malmö och hälsat på Snabba katten. Jag blev jätteförkyld där och har nu snor i näsan och hosta i halsen.
  • Jag har skrivit klart min hemtenta och fått en ny. Denna hemtenta borde jag skriva på nu istället för att skriva detta.
  • Jag har spelat med Quizza. Mitt tredje sista quiz för kanske alltid. Lite sorgligt.
  • Jag har bestämt mig för att åka till Way out west för STOPPA PRESSARNA min bästa bästa älsklingsartist Cat Power kommer och detta är jag extremt uppspelt över. Hoppas nu bara att jag inte jobbar den helgen.
  • Jag har jobbat ganska mycket. Känns bra. Inte själva jobbet kanske för det är ganska tråkigt. (går iofs mest ut på att jag sover och vaktar en telefon) Men det känns så himla bra att jag får lön. 
  • Lilla spydiga fyllde år och hade kalas. Det var skoj. Bosse var med. (Såklart) Jag längtar redan efter Bosse och tänker att det ska bli tråkigt att flytta ifrån honom. 
 
Saker som inte hänt:
 
  • Jag har inte fått ett jobb som skolkurator i Stockholm.
 
På fredag ska jag åka till Ulared med mitt jobb. Saker jag ska köpa:
  • Tandborste
  • Ridbralla
  • Ridstrumpor
  • Vanliga strumpor
  • Kläder i funktionsmaterial
Jag kommer typ gå even steven på den här resan. Kommer göra åt cirka lika mycket som jag tjänar. Eventuellt mindre. Jag kommer eventuellt TJÄNA pengar på att åka till Ullared. 
 
Nä. Nu måste jag faktiskt skriva lite om parallellprocesser och sånt. 
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maarion

Äntligen ett inlägg! Trist om jobbet, men då var det väl inte meant to be... Valborgspuss till dig!

2013-04-30 @ 12:04:30
Postat av: majsan

kan du inte köpa lite färgglada nylonstrumpor till mig? Gärna vita också. Sommaren är ju här.

2013-05-07 @ 16:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0