Denna blogg - ett liv.

Eller snarare mitt liv. 
 
Saker som hänt det senaste:
 
  • Jag har tittat på jättemånga avsnitt av Fringe. Det är väldigt spännande. De första två säsongerna var bra, nu är jag inne på tredje säsongen och nu är det asbra.
  • Jag har jobbat två heldagar på nygamla jobbet. Jag är mycket glad över att jag i fortsättningen enbart ska jobba nätter. Shit my lord va långsamt tiden går där.
  • Jag har varit på en magiföreställning. Den var väldigt rolig. Jag skrattade mycket. 
  • Jag hällde en hel stor mugg med trögflytande soppa över mig själv, skrivbord, stol och golv. I skolan. 
  • Jag har lirat ganska mycket på mobilspelet Hay day som min nioåriga systerson laddade ner i påskas. För att leka med. Sen tog jag över. Jag hatar det. Men jag kan inte sluta. Skörda skörda odla odla. 
Saker som inte hänt det senaset:
 
  • Igår fick jag två biljetter till en Olle Ljungström-konsert men jag hittade ingen som ville följa med mig så jag gick inte. Så jäkla tråkigt. Ytterligare vatten på Flyttatillstockholm-kvarnen. 
  • Jag har inte fått svar ännu från jobbet jag har sökt. De ska höra av sig i slutet av veckan. Jag måste gå och må dåligt i cirka fem dagar till. Jag blir nervös bara jag tänker på det.
  • Jag har missat bokade pass på mitt gym så nu kan jag inte boka in mig via www utan måste gå dit och be förlåtelse (eller vad det nu är en ska göra) och detta har resulterat i att jag inte tränat på jättelänge. Jag har iofs varit ute och kutat. (oj en grov överdrift, snarare hasat omkring)
  • Jag har inte skrivit på min hemtenta så mycket som jag borde gjort. Jag har rätt mycket kvar nu. Ska gå bort till min klassis Frida nu och jobba lite.
  • Jag har inte haft the time of my life.

Kommentarer
Postat av: Hay på day

Gustav är minsann väldigt nyfiken på hur det går för dig, sköter du farmen som du ska. Han frågade senast idag när vi ska träffas nästa gång... Misstänker att han tänker en del på det fantastiska odlandet;)
Love you<3

2013-04-08 @ 18:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0