Vill DU bo ihop med MIG?

Nu har du chansen! Min kulbo Amanda har fått en egen lägenhet och flyttar ut 1 november. Då kan DU få flytta in! Trevligt rum utan insyn, ligger i en trevlig lägenhet utan insyn, balkong och badkar, och såklart JAG då! Billigt billigt och i vår kommer jag knappt vara hemma nånting, då har du en trea all by yourself kan det bli bättre nä tror knappt det.

Saknas i läggan: köksfläkt. Därför får man inte steka nåt som luktar illa. Typ köttfärs.

Oftast är jag ju inte såhär tjurig oftast är jag ganska kul eller vad säger du Martinsson?


Kommentarer
Postat av: Martinsson

Den kulaste.

2011-10-14 @ 10:23:45
Postat av: majsan

Du är den bästa sambon

2011-10-14 @ 10:42:18
Postat av: Simhopperskan

Och ni är mina bästa kompisar!

2011-10-14 @ 11:29:29
URL: http://mestfakta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0